tuesday

Idag slutade vi halv 2 drygt. Riktigt skönt! Fick två håltimmar iofs. På SO:n fick vi hem uppgift. Man ska skriva en nyhetsartikel om Asien/Afrika. Och om det skulle kunna hända i sverige eller inte, osv. Väldigt svårt att hitta en bra artikel. Kanske får ta hjälp av en lärare imorgon. Hmm. iallafall efter skolan tog jag 13.39 bussen till stationen och där ifrån åkte jag in till stan. Mötte där Kristina och åkta till Heron City. Vilket var en stor besvikelse. Jag trodde det var värsta stora shoppingcentrumet. Men det var det absolut inte. Synd! Men istället åkte vi till SKHM - skärholmen. Där var det dock riktigt nice! Massor av affärer ( påminde om 5:an i Göteborg ). Dit släpar jag med mig fäni någon dag, och nej du har inga val gumman! ;) Köpte skorna som jag visade. äntligen!

Kom hem runt halv 9, en lång med kul dag. Vi tog ofc en fika där borta. Latte och brownie! jumjum. Jag har målat tånaglarna igen. nu ser det fräscht och vårdat ut igen. ;)

Imorgon börjar jag klockan 10. Skönt! Idrott imorgon också, med Mohsen för första gången. bläkk, hatar idrott i skolan. Det är överskattat! Jag ska krypa ner i min 140 cm stor säng. Hehe! Sov godast, P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0