Torsdag.. eller?

Många frågar varför jag inte är med sofia,..:
Jag vet inte varför vi bråkar..
jag vet inte varför det är det som är så sjukt, vi pratar knappt..
känns som om ingenting mella oss är sig likt, klart jag saknar henne som fan, saknar våra roliga stunder och allt vi gör tillsammans, men jag vet inte varför det bara är "slut"? eller nej klart som fan det inte är slut. jag älskar sofia och det kommer jag alltid göra, men just nu e allt bara fel..      

/Fanny Karlsson
- Jag säger detsamma, det är INTE slut. kommer aldrig vara, Det är bara lite just nu.!

Slutade halv 1 ungefär, riktigt skönt! Hela dagen har kännts som fredag, men det är ju bara torsdag. Haha!
Nu är klockan 17.44 och tio i åker vi till uppsala. Omg! Hoppas pappa gillar vad han hör.. Pusshej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0