Spotlight

Gårdagen var väldigt lyckad! Är jätte glad att jag har er underbara vänner. Om jag ska berätta lite hur vi hade det skulle det låta ungefär såhär ; Vi mötte Jenny på stationen, tog 58 tåget. När vi kom in gick vi till Taco bar och käkade. Som Jenny skrev stod jag för  u n d e r h å l l i n g e n.. Ja, mer information får ni om det någon annan dag. Haha! (Feel the pain!!)  Sen gick vi runt och kollade i affärer, Ingensom fick med sig en påse hem tyvärr. Bion började 18.20, Den var totally awesome! Gunvald ägde skiten! Så filmen får faktiskt 5 smultron ;)

Dagen har varit soft. Dock mer Beck med vännerna, The money man bjöds det på idag. Det var mys, efter tog vi våra trogna mopeder och rullade hem till var och en. Åt mat, chillade lite, fixade oss och sen träffades vi igen och åkte till 'spökhuset' vid Fysingen och fotade varandra. Det var väldigt roligt. Blev några riktigt bra bilder! Vissa kommer troligen upp imorgon. Håll ut! ;) Jag ska göra Matteläxan nu och se på en shopaholics bekännelser med Pappa och Ingela. Puss!

- Har tröttnat på designen, ska byta under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0