Slumdog millionaire


'Latika' ifrån Slumdog millionarie är väldigt vacker i mina ögon. Haha! Det är bra oh veta förstår ni. Har precis kollar på den filmen med min mamma, den är vääldans bra! Hämsk,trovärdig,sorglig,lycklig.. Aa, det mästa man kan tänka sig. Inte konstigt att filmen blivit nominerad till 8 Oscar priser.

Ska sätta på 2 säsongen på One three hill och försöka somna. Halsen bränner mig till döds. Hoppas det inte är halsfluss, det tar ju flera dagar att bli av med.. Vill inte missa så mycket i skolan, det är väldigt jobbigt att komma efter i allt. Tillexempel så har jag engelska prov imorgon, spanska tills på fredag. So,Svenska och matte. hur mycket som hälst. Jag dör! Nian är inte lika rolig som man hört.. Men som sagt, nu ska jag sova. Sov gott söta läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0