lördags-kväll

För det första ber jag så hemskt mycket om ursäkt Fanny, för att jag inte hörde av mig. Men det kom oväntat mycket folk hit på middag så det blev en lång kväll med mycket människor.Därav mormor & morfar. Kunde därför inte dra här ifrån. Det var såklart trevligt, men inte så bra tajming.. ;/ Till mat blev det iallafall Fondue. Dock inte riktig, fejkad. Det är alltså Oxfilé, Chips i alla olika smaker, dipp även i många olika smaker och sallad. En stor favorit här på Hasselgatan. (Där jag bor med mamma) Haha!

Nästa helg bär det av till Öregrund. Jag och min mor ska gå på höstmarknaden som är en gång om året. Det är jätte mysigt. Att bero på marknad så var det knallemarknad i Uppl. Väsby idag. På grusplanen vid Vilunda. Det var väldigt mycket mindre än vad det brukar vara. chockerande trist om jag säger så. ;) Det fanny nästan ingenting att köpa, Brändamandlar fanns det. Vilket räddade lördagen, (skämt osido..)
Köpte ett nitarmband kom jag på nu, eller rättare sagt fick jag ett av mamma. 30 kronor, en hel förmögehet.. Om man har en lika tom plånbok som jag. Haha! ;)

Btw, jag ska skriva en novell/uppsats till STS. Sök ett stependium, kanske har flyt och typ vinner 100 000 kronor. Vore inte helt fel ;) Så slipper mamma och pappa betala utbytesstudentåret. Toppen! Så har ni något tips om ett ämne eller så blir jag jätte glad om ni slänger in en kommentar.

Imorgon är det skopunkten med mamma som gäller. Det behövs verkligen minst ett par skor på skofronten.. Foppatofflor är väl inte det sexigaste? HA! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0