känslor

vet ingenting längre. Vem är äkta, vem är falsk? Kan jag lita på er? Det är riktigt jobbigt att inte veta vem som står vid ens sida när det verkligen gäller. Vem som ställer upp. Det är nog dags att visa det nu... Det är sämst att vara andra handsval. Jag orkar inte!


Alla minnen, alla löften, allt. Ska det bara rinna ut i sanden? Skriver detta med tårar i ögonen. Jag saknar oss så mycket. Det finns inte ord. Min andra halva är borta. Bara så där. Du har väl ett nytt hjärta och en ny själ att fylla. Men jag vet inte.. Att jag åker bort, förstör allt. Min dröm gör att jag förlorar vänner. Ska det vara så? Jag klarar inte av det.det är för smärtsamt. Jag behöver dig i mitt liv. jag är ingenting annars, ingen kan förstå.. Så mycket som påminner om oss, små saker. Jag vet inte om det är slut mellan oss, ibland känns det så. Men när jag funderar så skulle jag aldrig klara av det som sagt. Jag vill det absolut inte heller. Men jag blir orolig, jag vet inte vad du känner. Du har så många nya nu. Jag liksom glöms bort av alla. Utan dig är jag ingenting. Ordagrant! Det känns att skriva det här, det skaver verkligen på hjärtat. Jag vill ha tillbaka 2008- Då allt var perfekt. Cypern,Öregrund,åland och så mycket mer. Vardagen i sig, helt underbart.Då vi uppskattade varandra. Vill ha den vänskapen tillbaka. Och jag vet att den finns där inne. Vi behöver bara ta fram den igen. Det klarar vi!Nu ser jag snart inte vad jag skriver längre. Allt känns så osannolikt. Att dem man trodde var vänner vill att det inte ska bli vi igen. Helt ärligt skiter jag i er. Jag vill bara ha tillbaka min livsglädje. Hoppas du förstår Fanny att jag vill ha tillbaka det vi hade. Det äkta som alla ville åt. Vänskapen som är stark som jag vet inte vad. Vänskapen som aldrig svek, som alltid var en trogen. Det är sjukt hur mycket man kan sakna en människa. Jag behöver dig. Det finns inte så mycket mer att säga. Bara att jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0