It's late, i know

Jag vet att jag borde ligga i min säng just nu med stängda ögon och sova djupt. Men nej, så är det inte. Jag är faktisk ganska underhållen här framför publishme.se och stör mig lite gulligt på mitt trasiga tagetbord. Det fungerar att klicka på varannan tangent. Det tar alltså två gånger så långsamt att skriva dem små raderna. Irriterande!

Som jag skrev tidigare blir det ingen skola imorgon heller. Det betyder att jag inte får gå ut på kvällen. Det är verklien inga roliga nyheter. Så fanny om du läser det här så kanske vi kan hitta på någonting på lördag istället. Det vore mysigt. På lördag kommer förrästen min mormor och morfar hit. Det är verkligen inte varje dag! Så det var på tiden. Man får ju passa på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0