feelings

det är du som framhäver mina bästa sidor. Det är du som gör att jag vågar skratta, vågar gråta. du som gör att jag är den jag är. Våran vänskap är speciell, det är inte många som har haft turen att hitta andra delen av sig själv. Innan jag träffade dig så trodde jag att jag var jätte lycklig och hade underbara vänner. Vilket jag hade, men nu förstår jag att det är såhär det ska kännas när man träffas sin bästis. Du är så speciell, jag vet att vi ryker ihop ibland och att vi stör oss på varandra ibland, men det hör till. Det är förjävligt att bråka med dig, men det gör bara vänskapen starkare efteråt. Jag är verkligen inte bra på att säga till dig hur mycket jag älskar dig, men jag hoppas du känner det iallafall. Det är dig jag känner bäst, det är dig jag kan säga allt till. Det är dig jag litar på. Alla minnen, resor och allt vi har gjort tillsammas, det är ingenting man bara glömmer. Jag kommer aldrig glömma oss. aldrig!Men vad som än händer lämna mig inte, jag behöver dig. Jag älskar dig!

"People make mistakes. Even the people that we love the most."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0