a secret. 'ssshhh'

Lite åsikter om 'YoungHollywood'


Miley Cyrus:

Hon är en av mina största idoler, hon är helt klart bäst. En av de bästa förebilderna, ja hon har bilder där hon drar upp tröjan poserar i trosor, men vet ni vad? det gör henne mer normal det bevisar att hon inte är PERFEKT hon är en normal människa- Och sen är det så att hon heter Miley Cyrus så folk ska överdriva varenda sak hon gör. sen äger hennes musik och jag älskar hannah montana (Serien) kollar på det..Så ofta jag hinner.. HA! ;)

Jonas Brothers: Oh jag finner inga ord hur mycket jag älskar dessa 3 människorna, Kevin Joesph och Nicholas deras musik har hjälp mig när jag mår som sämst. Deras musik är kärlek och dem också kan inte fatta hur mycket de har lyckats och fan vad glad jag blir varje gång. (:

Demi Lovato: Jag älskar hennes musik, hennes röst men dock inte hennes skådespeleri fast hon börjar bli bätrre! det är bra, jag måste erkänna jag gillade hennes "rockiga" stil mer än den 'söta'. Fast ja hon ..växte väl ifrån det fast hon är fortfarande snygg ;) och hennes nya album äger, Don't forgtet är nog min favorit!


Selena Gomez: Hon är otroligt vacker, det är hon! Men efter att hon klippte sig och började sjunga är hon ingen stor favorit längre. Hon är en duktig skådis och det är någonting hon borde satsa på. Men hon är nästan helt perfekt. Typ. aah, gillar henne!

Taylor Swift: Jag diggar hennes musik men som Fanny säger så kan hennes röst vara lite gnällig.. men gillar henne dock inte som person, jag menar det där hon gjorde mot Joe var bara töntigt, och sen fortsätter hon oxå..hon har inte ens släppt det ännu..liksom get over it ?


Zac Efron: jag vart kär i honom första gången jag såg high school musical (FAVORIT FILM) fyfan jag är fortfarande galen i honom, man kan verkligen inte säga att han är ful för han är JÄVLIGT snygg! De som har sett 17again vet ju exakt vad jag menar, jag tappar nog andan lite då och då. Han är GORGEOUS ;)


Vanessa Hudgens: jag kommer ihåg hur mycket jag älska henne efter jag såg HSM1 hon blev min 1:a idol (hade inte ‘hittat' miley ännu) varje gång jag lyssnar på hennes första album får jag flashback känslor kanske för jag DROGADE den haha ;) jag gillar henne fortfarande,dock inte lika stort fan som innan, men ni måste erkänna bruden är grovtsnygg haha, synd att hela världen har sett henne naken :|


Ashley Tisdale:
Jag tycker att hennes karaktär i HSM var grymt kul. Hon var liksom en barbie. Men jag har tröttnat på den stilen efter Kissie,Dessie och alla dem dära. ( hahaha ) så 'Sharpay' har sjunkit ner på listan. Men Ashley har en grym klädstil och sångröst. Hon har verkligen det där lilla extra. Väldigt mycket snyggare som brunett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0