30/09

först vill jag bara säga - Grattis på födelsedagen pappa!!! :)

Blev ingen uppdatering igår, det var 100 % pluggning på spanskan. Har prov idag, även i svenska och imorgon engelska. Jag kommer inte hinna plugga klart..Såå himla stressande! Får väl magsår snart.. Menmen, gör mitt bästa! Pratade i telefon ngra timmar igår, det kändes bra. Saknaden stiger bara, dags att göra något åt saken..

Sitter och ska sätta på mig leggins,  vet inte vad jag ska jag för tröja. Jag lovar att jag har värsta bristen på kläder. Och på bilder också för den delen. Ååh, har inte bloggkänsla.. Den brukar komma tillbaka när jag sitter framför datorn hos mamma. Då är det dubbelt såmycket dator och tv tittande. attbeoropå det så hyrde vi filmer igår, som alla andra tisdagar. Minns inte vilka vi tog riktigt, Twilight,projekt princess , två italienska kriminalserier, och någon pojken i den randigapyjamasen. typ. :'D

Börjar klockan 10, ska jalla lite nu. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0