underbara vänner

Mötte Emma A typ vid abbes. Vi pratade lite, sen mötte vi Sara och Fanny. Dem hade glömt köpa ngt på Rimi så åkte i väg igen. Så vi traskade hem till Fanny, där Jenny,Micke,Hampus och Emil var. Dem hade hyrt en film, 14 Suger. Enligt pojkarna - en Bfilm. Kan hålla med, men den är helt ok! tycker synd om tjejen det handlade om. Aja whatever. Efter filmen så gick alla hem såklart, jag och Hampus följde Emma hem och sen skjutsade han hem mig.Så gulligt! På vägen träffade vi en as läskig bil, 2 gånger dessutom. Om inte Hampus varit med hade jag och Emma typ blivit våldtagna eller kidnappade eller ngt...... så Tack att du finns Hampan. Det blev ett oseriöst inlägg, men det bjuder jag på. Nu ska jag hoppa i säng. Pusssssss 

                                                 Tack för en underbar kväll, ni betyder allt!


Kommentarer
Postat av: petra

Sv; hehe ah ;) ska du hitta på ikväll då?:)

2009-10-16 @ 15:14:48
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0