Typisk Söndag

           
          

Nu är jag tillbaka hemma i lägenheten, framför datorn med spotify och coca cola. underbart! Sigtuna var jätte mysigt, Vi tog en promenad längs vattnet. Tog lite foton, snackade. Tog en fika och hade allmänt skojigt. Fikan togs på 'Tant brun' mitt i lilla stan. Det var rätt så risigt väder, när vi åkte hemåt regnade det. Inte så kul! Men det var lyckat ändå. På väg hem så stannade vi på Willys i Märsta och handlade lite tråkig mat och gick på Ö&B, men hittade ingenting speciellt.

Som sagt ska jag hem till pappa klockan 6, så det blir en tidig middag idag. Helt ok för mig! Ikväll ska jag nog träffa folket som vanligt. ;) Ska försöka träffa Emma en stund innan hon drar iväg imorgon till Älvdalen också.  Men det blir roligt. Dags för middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0