Torsdag

En chill dag, skolan gick otroligt fort. skönt! Teknik sista lektionen, den var dock väldigt lång. 80 minuter för att vara exakt. Efter skolan åkte jag hem till Daniel (storebror) & Jesper (Kusin) och hälsade på typ i en kvart. Sen åkte jag till fresta till flickorna som väntade på mig. Vi åkte till centrum, fikade på Wayne's coffé - morotskaka och latte. (y) Sen gick vi runt och tittade i affärer, Jenny köpte ett hippieband och trosor. (hahahah, bra oh veta. Toppenköpbruttan) jaja, vid fem åkte vi hem. Skjutsade Tova&Jennsan till andra sidan jorden känns det som. Hehe, Fresta! Sen bar det av hemåt, maten serverades klockan kvart över sex typ. Imorgon var det ju tänkt att åka till Thaistället i Infra och käka mat med finaste brudarna. Så blir det också! Mamma och jag har en liten deal, om jag städar mitt rum och damsuger nedervåningen så betalar hon maten. Asbra eftersom jag är pank. Haha (som vanligt).

klockan 21.00 är det Inlåst, Det ska jag absolut se. Det är så himla bra, kolla på det. Ni kommer inte bli besvikna. Gör lite reklam här på en gång! Nu ska jag avsluta det här inlägget med 100 parenteser och lyfta på rumpan och få något gjort. Grymt skönt att det inte är så mycket läxor idag, fast igentligen så skulle jag behöva all tid jag kan få. Blir nog en plugg söndag på söndag. Haha. wtf, det här tar ju aldrig slut.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: jenny

haha toppenköpbruttan det är väll jag det haha:$

kärlek till dig <3

2009-10-08 @ 21:24:38
URL: http://jennyling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0