Söndag- Pluggdag

Efter att jag gjorde listan inatt så kände jag att det börjar bli ganska brottom med lite saker, det blir så mycket i veckan annars. Så jag sitter hemma nu på dagen och gör So,engelska och no. Så kanske jag kan gå ut en stund ikväll, det blir nog bra! Har börjat att skriva Fackuppsatsen till So:n. Det fick bli ämnet Malaria. Konstig sjukdom det dära.. Hehe! Det går faktiskt bra! När jag är klar med den så ska jag skriva en uppsats/power point om Usa. Hollywood blir ett bra och enkelt ämne. Om Filmproduceringen. (Y)

I bakrunden så är Harry Potter filmen nummer 1 på. Haha, den är faktiskt väldigt bra. Lite omogen måste man få vara! ;) + att det är enklare att plugga då.

Fick ett samtal av min käre mor att praoplatsen är 80% fixad.
 vecka 45 - Hovrätten,Tingsrätten,Domstol(rättsväsendet) med Mats.(släkting)
vecka 46 - Polisen, antagligen i förhörsinrikting. Alltså, vara delaktig i förhör och utredning med Kim. (släkting) fyfan vad nice platser jag fick! - ASNÖJD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0