Måndag

Sho allihopa! Pennan ryker av att jag skriver så ooootoligt mycket i matteboken.. eller inte, har inte koncentrerat mig mycket alls ikväll. Men har gjort ett papper iallfall. Bättre än ingenting!

Har roat mig med photoshop, msn, muuuusik och tv istället mycket roligare.
I helgen har det hänt ganska mycket, men jag orkar inte skriva ut allt. Så dt blir en lite sammanfattning..

Fredag,
Bilen slutade fungera mitt på vägen.
Det kom en älg i helt fel tillfälle
Vi åt middag med mormor och morfar
kollade på film, chillade
Lördag,
Höstmarknad
Granbergs kom på besök
Fikade
Kräftskiva hos Ella
Kom hem runt 3
Söndag,
Mamma blev sjuk
Jag mådde piss
Missade alla gäster hos pappa
Var allmänt irriterad
Gick oh la mig kl. halv nio


Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde glenn? hallå

2009-10-06 @ 21:06:00
Postat av: sofia

SV: Hahaha, vem är du (a)

2009-10-06 @ 22:55:18
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0