Lördagskväll

- Som jag skrev mötte jag Emma sötaste Arkenstrand. Vi gick runt ett tag och snackade, myspys! Träffade på Filip Siteus och Felicia och ngra andra. Var med dem ett tag. Sen gick vi hem till Sara. Inte så länge, men så skulle Hampus och Emma och Emil åka och köpa B&J's men på vägen fick dem motorstopp. Förstod aldrig vad som hände. Så träffade vi Flisor och dem andra, var med dem ett tag. Sen stannade jag kvar med dem när resten gick hem. Skojigt, men undrar vad jag missade. Vid 12 gick jag hem till Sara ensam.... Fast snälla Emil hämtade mig på halva vägen. Var så mörkt så det var rätt så läskigt. När vi kom hem till Sara igen kollade vi typ 10 minuter på 'Gangster' och sen hämtade min brorsa mig. Så kom hem runt 20 i 1. 
Ska sova nu, är faktiskt trött. Har druckigt ett glas cola, det var asgott var så otroligt törstig. Haha. Nu är det över iallafall. Precis som den här helgen.. det går liksom alldeles för snabbbt. Ska bli gryymt skönt med höstlov. Men har massa plugg framför mig i veckan.. Skriver det här nedanför för min egen skull. Men ni får såklart vara en del av det. Haha, sov gott puss!
  • No prov - Tisdag
  • Hemkunskap - så fort som möjligt
  • So fackuppsats - Fredag
  • Engelska uppsats- Fredag
Ahmen jag tycker det räcker så.. det blir nog inte så mycket dator i veckan. Kommer sitta uppe till typ 2/3 på nätterna för att klara av allt. Skrev tillexempel en krönika igår halv 2... Usch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0