Ledig Torsdag

Vaknade runt halv 11 idag, väldigt skönt. Men kom inte ut förrän 1 tiden. Då kom Fanny & Sara förbi, vi åkte till onoff och hämtade Fannys mobil för sista gången. Herregud vad mycket problem Onoff har åstakommit. Haha! Nu har hon iallafall sin älskade mobil. Och jag med för den delen, jag har nämligen Fannys 'gamla' mobil för tillfället. Den har kamera så det är perfekt! Haha. luffare här asså ;)

Efter onoff så åkte vi hem till Jenny. Vi stog utanför och snackade i flera timmar tror jag, så kom johannes förbi en liten stund. trevlans. Hahaha.. Han hade typ varit med PP... Hahaha! aja alla fattar inte.

Om ett tag ska jag dra ut igen. Fanny äter typ nu, och jag ska byta om lite och platta håret. Det ser ut som ett skatbo. Ordagrant! Ha en toppen kväll, ska bjuda på 1 fin bild på sötaste Fanny utanför Onoff.. Haha! Puss på dej.


Japp, det är världens största lampskärm fanny har varit krativ och använt som hatt. 


Kommentarer
Postat av: Sara

:O JAG KOM PÅ IDEN MED LAMPAN!

2009-10-15 @ 19:13:54
Postat av: petra

haha, nice hatt xD

2009-10-15 @ 20:28:20
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0