I've got a feeling

Hej! Designen ser inte så bra ut än, men har pimpat den lite. Haha! Har massa saker kvar. Men jag fixar dem senare idag, för nu ska jag och mamma åka till sigtuna och fika, och sen handla hem mat. Ikväll ska jag till pappa, Och imorgon blir det Kryssning. Till Åbo, med båten Galaxy. Måndag till tisdag blir det. Ska bli hur nice som helst. Får se om blixten Fanny ska med. Hoppas det!

- Kommer börja blogga mycket roligare, mer bilder och mer insperation. Lovar er! När designen är klar så kommer bloggsoffan äga skiten! Hahah :'D

Ha en underbar dag!
Btw, jag kommer sakna dig jättemycket Emma!


Kommentarer
Postat av: emmmaaa,

kommer sakna dig också gumman, men har mobilen med mig <3<3<3<3 love u

2009-10-25 @ 16:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0