It's Onsdag

Klockan halv 8 hade vi nattorientering idag. Jag var med Fanny & Tova, träffade massa folk på vägen. Alla 9:or i svik var ju med. Det var faktiskt ganska roligt, inte att springa runt med en karta och en ficklampa och inte fatta ett piss. Men aah, oh vara med kompisarna och ha lite skoj. Efter så skjutsade jag och F hem Johanna och Tova. Sen var det att träffa folket, Haha! Folket idag var ; Fanny,jag,jenny,emma,sara,emma,julia,vickan,elias,emil,micke,hampus. Tror jag, kanske glömde någon nu. whatever.Vi gjorde typ ingenting så dem första 4 som står med åkte hem till Fanny. Resten blev typ sura, Haha! Nejdå, inte seriöst. whatever.

Vid 20 i 12 skjutsade jag och Emma hem Jenny. Kallt som fan, som det var hela kvällen. Trodde jag skulle frysa fast på moppen alltså. Jag sitter fortfarande och fryser, mina ben är askalla. btw så är vi lediga heela långa dagen imorgon, synd att det inte var fredag.. Hehe, nej men jag är nöjd ändå! ;)

Imorgon ska jag göra ngt mys med Fanny, kanske åker med hem till Jenny ett tag när Micke lagar hennes moppe.Men får se! Ska ta mig an och träna imorgon. Blir ett pass på Crosstrainern. Enkelt. kul. Yes!

                                          Jag är kär i dig, på riktigt.. Olyckligt kär kanske det kallas.. hehe "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0