8 Oktober

Nu börjar det kännas på riktigt, att vintern är på väg. Kallt,frost, moppen är typ helt död efter en natt ute i kylan. Det är både positivt och negativt att det är vinter snart, det är ju alltid nice med massor av snö och jul Haha. Men att det är slaskigt och allmänt kallt hela tiden är bara jobbigt, som att gå till bussen i typ -100 grader är ingen hit!

Har klätt på mig, ska snart tvinga i mig äckliga mackor. Matte prov första lektionen. För typ första gången i klassrummet och inte hos Svampen, det är inte kul. Haha, bara vissa som förstod det dära. Aja!

Måste jalla lite nu, börjar halv 9. Och som jag sa är moppen typ död nu så måste få den varm, det tar väl typ 10 minuter. Åh - ge min sommar igen! Men oj, mitt rum ser ut som ett bombnedslag, måste fixa det. Men inte efterr skolan, ääntligen en ledig dag utan plugg till prov. Eller? Ha en toppen dag. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0