<3

Kämpar och sliter.
Jag vet att det blir bättre.
Börjar våra band dras isär, Vi har gått varandra i ryggen. Du har förändrats ganska mycket, vet inte riktigt vem du är. Du brukar alltid kunna komma lätt in i ett samtal. Jag sitter här och skriver och tårarna rinner ner. Andra halvan slutade förstå. När det försvinner finns det inte mycket kvar. Jag glömmer mer och mer minnen varje dag, vad ska jag ta mig till.Vill inte ha det såhär.. Vi går skillda vägar, Jag försöker göra något men jag vet inte va.Är emot mig själv, vare så här det skulle bli? Du var en ängel för mig så varför händer det här? Klart jag vill vara vänner men det känns som om det bara river upp sår. Vill du mig vid din sida, så får du börja med en sak.. ge mig min gamla bästavän..När livet sviker är det bra att vara två, Men min ena halva slutade förstå att när en vän försvinner finns det inte mycket kvar. Jag kanske börjar glömma mer och mer för varje dag..
Vet inte vad jag ska säga och göra. Tårarna kom igårkväll.Det bara rann och rann och tog inte slut, låg halva natten och tänkte på hur mycket jag vill ha tillbaka vårat gamla liv, vårat gamla seriösa sköna liv då ingenting mer en oss var viktigt.Försöker att kontrolera min smärta, försöker att må bra men det känns i mitt hjärta, vad ska jag göra när hoppet börjar ta slut? hur ska jag veta vilken väg vi ska ta? Du visade mig vad lycka är, Trodde fan i mig att äkta vänskap fanns,Kommer jag någonsin kunna tro på oss igen? Jag vill hålla om dig igen och aldrig släppa taget, nu har vi släppt varandra för långt.. vi växer mer och mer ifrån varandra. Vi borde göra något, men ingen vet vad vi ska göra. Är det bara helt slut? är det bara så att nu har tiden runnit ur? Jag försöker att vara glad men det känns faktist i mitt hjärta, vet inte vad jag ska göra när hoppet har tatt slut..
Kanske var det för bra för att vara sannt, en saga.. fast utan bra slut. du har sett mig le, gråta skratta och må bra. Tänker på oss varje dag, men det känns bara fel fel fel.. Ingens fel att det är som det är, men mitt hjärta bara svider. Det finns mkt som är annorlunda sen senast, känns som flera år sedan vi var med varandra. Det går så fort allting, det bara glömms och glömms och man blir förändrad. Jag är lycklig och mår bra, Absolut.. Men igår gick det inte, tårarna bara kasta sig ner från mina kinder och jag ivlle bara gå under jorden, ville bara dö. Du sa att du älskade migm er en allt och det värkligen sprutade tårarar i hela mitt rum,Det änndes hemskt att en så bra vänskap som våran verkligen bara tog slut utan att vi ens sa till varandra om en paus. det bara tog sitt eget lilla slut, kanse ska man lyssna på det förflutna men ibland orkar man inte. sitter just nu och ser ingenting, jag har ont i ögonen, det svider. har haft mina linser i ögonen i snart 1 och ett halvt dygn och det är skitit och tårar överallt.
Dom vill tryckas ut på nytt, Men idag får dom stanna där dom är. För jag kan inte gråta hela livet..
/ Fanny.

jag älskar dig så mycket, som vi sa..Ingenting kan komma mellan oss.





- du är mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0