VALBORG.


bild från igårkväll. ( tog den av Fanny )

Kvällen blev riktigt lyckad! Det var massor av roliga människor där. Alla var på skit brahumör och taggade på att ha roligt!
först så möttes jag och bästis vid abbes, och sen gick vi till Fresta där vi mötta tovasötnos!
Sen gick vi till brasan och där var Jenny,Amanda och Karin. Vi gick runt lite och hälsade på folket och sen kom Frida och Julia. Ett tag senare efter massa foton och skratt så kom Lollo. Och sedan kom lilla Moa myrberg, det var ju längesen.. Så det var ju trevlans. Runt 10 tiden så började det bli mindre och mindre folk hela tiden, Tillslut var det kanske 20 pers kvar och alla kände varandra typ.Det var sjukt roligt.Jag och Fanny blev fan anklagade över att vara fulla flera gånger fast vi hade inte druckigt ett skit. haha, vi var asflummiga. Vid 11 så gick vi hemåt Jag,Fanny och Moa..

När jag kom hem så skulle jag kolla på en film, men somnade i soffan. lyckat! 
Ska ta och fixa klart mig nu och sedan dra till södervik med bästisarna. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0