Underbar söndag.

. Är veligen nöjd med min söndag. Var i stan med bästisarna, Vi åkte in ganska sent så det blev inte så länge men det var mysigt ändå. Vi fick skjuts till stationen av F's mamma,gulligt värre. När vi kom fram i stan tog vi oss en hamburgare på donken. Sen gick vi vidare till ginatricot. Jag köpte 3 trosor,ett linne och solglajjor. nice! Sen drog vi in på kicks, där jag köpte ett svart nagellack. yey!

Efter lite andra affärer gick vi till Wayne's coffé och jag köpte en smoothie. Vi satt i solen och stekte ett tag, sen tog vi 5 över 6 tåget hem. Blev hämtade på stationen av Peter. Käkade middag hos Fanny, gottgott! Pappa hämtade mig lite senare, och nu sitter jag här. Jag strax hoppa in i duschen och efter det ska jag måla naglarna och titta på film.
Pappa köpte nämnligen hem 3 stycken. Alla värkar bra. toppen!

Hoppas alla har haft en grym långhelg, puss på er alla. Love u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0