Träningsvärk på högnivå.

Herregud, min kropp är helt död. Efter träningen i tisdags,friidrotten igår, och milen idag. Det har varit ganska roligt men jobbigt! Idag kom vi imål efter 1.02, vi gick och småjoggade hela vägen. Direkt efter skyndade jag,Fanny och Sara oss till stationen, eftersom vi var i Runby var det inte så långt. Vi träffade på Emma,Issa och Vickan på vägen så vi tog sällskap med dem. När vi väl kom hem gick Jag och Fanny hem till mig, satt och snackade ett tag och sen satt vi på filmen '' Miss secret Agent'' Med Sandra Bullock. Den är rikigt bra!

Ikväll så ska jag nog ta det lungt, plugga till So provet på tisdag och duscha. Nicenice.
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0