'' skriva av sig ''

Ibland är jag riktigt bitchig , liksom orkar inte lyssna eller vad man ska säga.Gör den dära minen, är lite små irriterad och förstör flera timmar vi spenderar tillsammans. Skrattar inte lika ofta, är typ inte mig själv. Är drygare än drygast och skiter i allt och alla. Vill bara att tiden ska gå, att det ska hända någonting. Men jag har upptäckt att det det bästa som har hänt och kommer alltid vara var att jag träffade dig. Jag vill absolut inte förstöra någonting, inte att vi ska glida isär. Det är liksom vi två, som ett pussel. Jag ber om ursäkt för alla gånger jag varit elak, alla gånger jag har dissat. Jag ångrar vissa studer grovt, Jag ska börja göra mitt bästa och inte kasta all skit över dig.. Jag vill att du ska förstå hur mycket du betyder för mig och att du ska förstå att du är min andledning till att fortsätta leva. Jag kommer aldrig släppa taget om dig, du är mitt finaste!

Alla gånger vi har skrattat, alla gånger vi har upplevt saker. Alla minnen, Cypern,Åland,Öregrund,''väsbyspöket'',sommarplaner,planeringar,Söderteljegrabbarna.. alla mot och med gångar vi har delat, alla dessa 6 år har varit underbar, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Fäääääääni =)<3

åh, jag vet inte vad jag ska säga. Jag vet att jag är den drygaste F*ttan här igentligen.. så jävla respktlös är jag...

Men jag älskar dig så mycket och du är det bästa som har hännt mig också.. Jag vill aldrig förlora dig, skulle jag förlora dig så skulle en stor del av mig dö, nästan hela jag skulle dö. Du är hela mig, det är dig jag är med hela tiden. Du fyller varje dag i min allmenacka och fan vad glad jag är för det. Våran vänskap är så jäääävla stark, ingen kan trycka ner oss tillsammans, Vad folk en säger? Jag älskar dig som sagt och kommer ALLTID att göra..

alla minnen med dig är världa 10000000 miljoner pengar om inte mer.. Det är så oslagbart så det finns inte..



..Tack för Texten den vämde verkligen! DU OCH JAG, genom eld och vatten. Tillsammans hand i hand klarar vi allt. Inget Fanny utan sofia, så äre bara.

2009-05-16 @ 10:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0