skolan-träning

Jag kom hem för drygt 1 timme sen, jag har kollat in Twitter, ätit macka, kollat in lite bloggar och ska strax dra ner till gymmet. Det var ngn dag sen jag tränade senast, så det är dags nu!  I skolan så hade vi HK, det var ganska roligt vi hade ett riktigt retard som vikare.. haha, det är alltid kul oh ha ngn man kan skratta åt. Vi skulle göra ngn soppa eller ngt, men det blev skit! Grymt starkt pga av att Robin hällde i typ 20 ton cayennepeppar.. På so;n blev läraren assur på mig och bästis för att vi höll på med mobilen under filmen..men snälla?

Nästa vecka ska alla 8:or ha friidrotts dag på onsdagen, och på torsdagen ska vi springa milen.. usch, det är så jävla tråkigt.Men vad ska man göra?..
Jag måste berätta att jag har verkligen klädbrist & bildbrist.. måste vara så jävla tråkigt oh läsa den här kassabloggen för er få som gör det.. haha! Men jag ska bli bättre.. lovar!
Men nu måste jag städa lite innan mamma kommer hem, vill ju gärna bli äldre än 14.. PUSS

JAG SKA FÖLJA MED FAMILJEN KARLSSON TILL GÖTEBORG V.19!! YYYYEESSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0