Måndags kvällen

Jag har druckigt tee och ätit russin framför tvn ett tag nu. Det blev Ballar av stål, L world och lite annat kul. Blev förhörd på engelskan och jag var grym som alltid. Imorgon börjar jag halv tio, går upp kvart över åtta. ( good to know )..Ska lägga mig i sägen och läsa lite i engelskaboken om ngt som jag glömde plugga på. klantigt!

Visade pappa lite kataloger om USA året,och han var mycket mer intresserad den här gången. yippie!
Det kanske blir någonting trots allt.!

  • Hörrni alla söta läsare, jag tycker att ni ska börja kommentera lite hära..skulle vara såå mycket roligare. *blink*

En riktigt frääsch bild på mig och bästis!

Kommentarer
Postat av: F to the Fuckiing YYY (a)<3

nu är det roligare!:)

2009-05-12 @ 18:24:12
Postat av: sofia

Haha, du är ju underbar! ;)<3

2009-05-12 @ 18:54:56
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/
Postat av: cajsaaa

Asså de e ju bara ja som komenterar lixom. Ja kan reklama din blogg ifall du vill ? haha :D<3

2009-05-12 @ 20:42:15
Postat av: sofia

Ohhh, klart jag vill ;)<33

2009-05-12 @ 20:44:29
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0