lördag


Hej min blogg. Imorse vaknade jag & fanny vid 10 ungefär. Jag vaknade tidigare en fanny, hon var på dåligt humör men sen blev det bra. Sen hemma hos 'mormor' så fikade vi, hon hade bakat tårta och den var god. Sen kom lite andra släktningar dit. En av dom heter Tomas och han har fått en hund, den och Elvis lekte väl hela tiden. Nick heter den och den var söt. Sen satt vi och pratade en stund och sen åkte familjen karlsson inklusive mig hem. Hemma bestämde vi oss för att åka till centrum, Rosie skjussade ner oss och jag hann pröva en klänning sen var vi "tvungna" att åka och titta på moppen på en gång. Så Fanny jag och Peter åkte till honom och tittade som sagt på moppen. den var skit snygg och nu är den typ Fannys, Vi har komigt överens om att Fanny inte får banga på den.Sen åkte vi hem och då fick vi för oss att vara med Agnes, Så då åkte vi till Abbes och köpte cocacola och lördagsgodis till 'lilasyster-frida' och sen satt vi och snacka lite bara och sen åkte vi hem och då dansade vi på parkeringen, för vi har värkligen coola liv. sen käkade vi middag och sen var vi med Agnes, vi var ute osådära bara. nu gör vi inte så mycket, Vi hörs i morgon eller lite senare. Ha det så bra. / Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0