Kväll

Nu är magen proppfull med potatis,sås och kött. jum! Imorgon är det friluftsdag, vi ska ha friidrott på Vilundavallen med alla 8:or. Det ska inte bli jätte kul, men helt ok. På torsdag är det ' milen ' fast igentligen är det 8 kilometer.. men det känns som 8 mil! haha.

Jag har varit och sprungit i spåret med bästo, vi var grymma. Fast jag störde mig på mina hörlurar som inte ville sitta kvar i öronen!! Direkt efter åkte jag med pappa och köpte matsäck till i veckan. Träffade Sandra och Mikaela mys! Jag köpte iallafall drickyoughurt och festis, jag har köttbullar och makaroner hemma. Så det behövdes ingenting annat.

Engelskaprovet gick bra, jag skrev så gott jag kunde och var säker på det mästa. toppenbra! Jag måste verkligen koncentrera mig lite bättre i skolan nu, jag får panik över att vi snart börjar i 9:an.. Inte långt kvar innan det är usa/gymnasiet som gäller! Så äre slut med tramset.. plus att jag har fåt 2 mail hem..


Spola fram till typ 37 sekunder, det är bara snack innan. (ointressant).
Miley Cyrus - The Climb (Acoustic Radio Tour '09)

Later

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Nu hänger jag inte med här, SKA DU FLYTTA TILL USA?!?!!? =O<3

2009-05-12 @ 20:38:48
Postat av: sofia

Ja, det ska jag - i ett år, efter 9:an. :)<333

2009-05-12 @ 20:40:50
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0