Gratis bio.

Jag håller på att kolla runt på gratis sidor, det finns många relativt bra hemsidor. Men detta är den absolut bästa.
Hur lite som hälst som krävs för dessa fina presentkort!!

Du kan få 200 poäng per värvad medlem och det krävs bara...
 
200 poäng för: 1 menybiljett till bion
400 poäng för: 1 biobiljett, presentkort på nelly 100kr
500 poäng för: Valfri tidningsprenumeration, 200 kr på ditt unibet-konto
1000 poäng för:  SuperPresentkort på 300 kr, presentkort på nelly 300 kr
1500 poäng för: SuperPresentkort på 500 kr, presentkort på nelly 500 kr
2000 poäng för: Superpresentkort på 700 kr!!!

Hur samlar man poäng?!
Det är super enkelt, genom att bara klicka på hemsidor, tävla om fina priser, ta emot fina gratis saker, andra erbjudanden, värva andra medlemmar och såklart skriva blogginlägg!


http://www.gratisbio.se/
- V A D V Ä N T A R D U P Å ? ?

Kommentarer
Postat av: karro

Sv: Yes, jag vet :( Jag hatar att jag e så besatt av denna hemska kissie xD

2009-05-04 @ 21:28:50
URL: http://karolinrasmusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0