funderingar

Jag sitter här och kollar runt på olika bloggar, Alltså varför är det så viktigt att man ser ut som en pinne, inte har några finnar, smala ben, fina tuttar,fint hår osv. ? Det är igentligen sjukt, Även om man inte är smalast i skolan och inte har största tuttarna borde man bli accepterad och absolut inte mobbad för hur man ser ut. Jag som inte är så smal trivs inte pga att alla andra drar upp tröjan när dem ligger på fotbollsplanen i fina värdet. Och är jätte säkra i omklädningsrummet. Menar absolut inte att det är ngt fel, men det känns inte bra. jag tillexempel skulle aldrig byta om offentligt i omklädningsrummet! alla tjejer som är besatta av att vara smal, och utseendet borde dra åt helvete!
Man ska inte döma folk för utsidan!?, alla är varda exakt lika mkt..

Kommentarer
Postat av: F

jag älskar dig. precis för den du e.

2009-05-27 @ 22:50:02
Postat av: sofia

och jag dig! <33

2009-05-27 @ 23:18:47
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/
Postat av: jenny

sofia du har helt rätt, du är fin som du är gumman jag kommer alltid älska dig och tack för allt. du vet att de betyder mycket för mig det du gjort. <3

2009-05-28 @ 11:50:19
Postat av: Tandlösa Boris

men vafan jag då

2009-05-28 @ 14:52:16
Postat av: TOVAA

sofia du är sötast för den du är... det är fan äckligt att vara pinn smal... så GO KVINNOR MED KURVOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)<3 jag älskar dej.

2009-05-28 @ 20:33:49
Postat av: sofia

Tack tova, du är finaste!!!! :) Älskar dej otroligt mktt! <3333333333

2009-05-29 @ 07:35:21
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0