Fredag,

Nu är nästan allt plugg klart, det känns skönt.. Matteprovet gick nog bra, hoppas det iaf. No provet fick jag tillbaka idag, jag fick VG. yes!

Idag kom min faster Monica hit, det är alltid roligt. Vi åkte vid 3 och beställde en resa, vi hade tänkt oss Grekland men det blev Turkiet. Det blir 2 gånger i sommar, haha men det är bara roligt + att det är olika ställen. Vi hittade ett hotell på Side som vi gillade. Det hette Sun city, passande namn, för det är ju typ 95% att det är fint väder! Så den 13 juni klockan 06:45 åker jag ifrån sverige och kommer hem den 21. en vecka innan jag fyller 15, och 2 veckor innan vi drar till Gbg!



Jag har varit ute med bästis ett tag, vi hade sjukt roligt. Det var länge sen sist! Vi var ute och snackade och busade lite granna. myspys!
Sitter och funderar på hur jag ska få tag i mina 268 kronor som är på vift.. Det är omöjligt att få tag i daniel, och i mamma också! typiskt. Imorgon bär det av till stan med Fanny och Agnes, ska köpa mig en bikini och lite annat smått och gott!

Kommentarer
Postat av: Fannu

Asniiiiiiiiice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-30 @ 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0