Centrum

Gud jag är proppmätt.. Jag har varit i centrum med Kristina, vi fikade på Waynes coffee. Jag åt en Piråg med sallad  och cola. Det var jättegott!  Vid 5 idag så möttes vi i centrum, kollade runt lite och sen åt vi. Snackade om typ allting, alltid trevligt!Skoldagen var väl helt ok bortsätt ifrån vissa saker, men om man ser det från den ljusa sidan var det en rolig dag!Jag åkte buss med Agnes,Tova och Frida mot centrum, alltid roligt med fintsällskap på bussen.. haha!Imorgon börjar vi halv 9, får antagligen åka med mamma. btw, så ska jag åka och köpa skor imorgon. Yes!
+ Jag har ny design, liknande den andra.. men jag gillaren!


Dags oh börja med dem här sakerna.. Yippie för vissa saker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0