allting blir helt fel..

Jag har förändrats, jag vet. och jag har inte gjort det med flit, jag har annan syn på olika saker.. Det liksom bara blev så..
Jag kan säga elaka saker ibland, men jag menar dem aldrig. Jag kan säga konstiga saker som gör att du börjar fundera och bli osäker.. snälla, gör inte det.. Jag kan se ut att inte bry mig, fast det gör jag. Jag älskar dej otroligt mycket, och kommer aldrig lämna dig.. Du är det absolut bästa som har hänt mig. Du är precis en sån bästis som man vill ha. och jag lyckades!  Jag skryter så ofta jag kan om att du är min bästis..(  Frida är riktigt avundsjuk (;  yeah, i like!  )

Jag lovar att jag ska förändra mig tillbaka till den jag en gång var. Jag vill vara glad,possitiv och älska livet.. Och det blir så när jag är med dig Fanny Matilda Karlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0