allmänt

Det var inte speciellt länge jag var hemma hos Fanny, gick hem vid typ kvart över 7. Vi Satt och snackade lite, och satt vid datorn. Trevligt trevligt. På väg hem träffade jag såklart mr. mullvad.. Yippie.

Har duschat för en liten stud sen,  rakade benen det var på tiden måste jag säga! haha. Imorgon fyller min lillasyster 9 år. Det blir antagligen tårta och släkt som vanligt, helt ok! På söndag är det Bolingkalas.. suck* Men jag och Fanny ska vara med och bowla sönder skitungarna. haha!

Det kommer att bli mycket barn den här helgen, på lördag ska jag nämligen med Kristina till skansen. Och såklart ska hennes barn med, kulkul! haha, det är inte ofta..

Ska gå ner till soffan och titta på sex and the city som börjar på någon canal+ grejj.
Later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0