allmänt

Jag är för omväxlighetens skull inte trött, jag är på bra humör&blogghumör, Är bara riktigt sugen på popcorn.. Hehe!

Imorgon har Fanny lovat mig att vi ska åka till sthlm och shoppa.. Dt var snack om det i torsdags,men det blev inte så.. Jag ska kolla på jeans, Klänning, present till mammaoch bikini. Får se om det blir ngt mer / mindre. På söndags kväll kommer mamma och dem hem, ska bli ganska mysigt. På tisdag ska jag och mamma till centralbadet, det ska bli riktigt kul. och på torsdag fyller mamma år, vilket betyder gäster och presenter. Jag är ju igentligen hos pappa nästa vecka,men går till mamma ändå.

Ska nu göra Fanny sällskap i soffan med en störande kille i andra änden telefonen.. Yuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0