Vårkänslor

imorse var jag så himla glad på väg till skolan, inte för att jag skulle ha lektioner utan för värdet. Det var bara så skönt. Vi hade så himla jobbig skoldag idag iallafall, det kändes som om vi slutade vid fem. Hemma så kollade jag och Fanny på Andra avenyn, det var jätte bra! Ett tag senare tröttnade vi på den trista miljön i mitt rum och gick ut i solen. Det var jätteskönt ute, Vi gick till en litenliten skog och typ fotade lite. Det vart ascoola bilder.. klockan 6 var det mat, vi åt korv och makaroner -jumjum! sen vid 8 så följde jag Fanny hemmåt och nu sitter vi framför varsin dator.

Har gjort en enkel skön design som jag nog kommer att ha ett tag framåt. jag gillar den gråa färgen. Hoppas ni inte tycker att den är alltförful!
/ S


Så himla snygg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0