VanVeeteren..

Har tittat klart på VanVeeteren nu. Den var jätte bra, nästan som alla andra i samma serie. Åt lite godis till, och mamma var förengåns skull vaken hela filmen! gogo. :) Sitter och pratar med Bubba (charlotte) på msn, vi har en hel del att snacka om. Så vi kommer nog att ses i veckan eller helgen. Det skulle vara trevligt, var väldigt länge sen.
Jag är rätt så trött, så antar att jag ska sova snart. Kanske blir några sidor i musikhäftet eller i svenska klassikern- Oliver Twist. Vi har nämnligen en uppgift att läsa ut en bok, hemma och i skolan innan april är slut. Det är inte så svårt. Boken är inte speciellt tjock heller , 318 sidor. typ lättläst. ( haha, bra oh veta ) men vi hörs!

snart fyller jag 15, vilket betyder moppe. just den på bilden skulle jag få, vi var på väg att hämta den, då såg vi en anann som köpte den mitt framför ögonen på oss.. vi ahde pratat med säljaren 5 minuter innan i telefonen.. syndsynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0