trött,typ?

jag längtar verkligen tills lägenheten är färdig. Jag var där idag, med min trogna bästis!
vi skulle titta på en garderob som jag kanske skulle ha, men neejtack! vi hjälpte mamma att plocka upp lite muggar och glas osv. Vi tittade runt och funderade på att ta självmord från mitt fönster.. Haha, men vi sket i det!
Det blev ingen 90210 idag heller, Men vi har faktiskt spelat in det. Så imorgon ska vi se på det. Längtar nästan lite.

Imorgon händer det ingenting speciellt i skolan.. På onsdag däremot så kommer det polisstudenter till våran klass och ska berätta om utbildningen och sådära. Väldigt intressant. Speciellt för Fanny & Tova som ska bli snutar .. ;)
Klockan är inte mkt, men jag är faktiskt trött redan, så vi hörs imorgon.
+ att det kommer mer om Sälen senare. bilder mm.  Pussssssssss

 cool bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0