Träning & Dagen

Nu är jag stolt, jag har tränat.. det var ett tag sedan, men nu jävlar ska jag fortsätta såhära! Det blev lite omväxling idag för mig, inte F&S utan crosstrainer - framför Andra avenyn! skit enkelt & roligt. Jag tog min faktiskt också en liten springtur innan jag började träna, visserligen inte så långt.. men ändå!

men idag i skolan var det inte som vanligt, Fanny började jag bråka med Oscar.. Han kallade henne hora och massor, men sen kom axel oh hans polare och då jävlar sket oscar på sig! Rätt åt honom!, whatever!Lektionerna idag var både bra och dåliga, men på Musiken så lekte jag med mobilen lite.. Och det slutade med att jag fick mail hem om det! Men snälla, lite patetiskt. Det var ju sämst, det var indisk skit musik.. Och äckel läraren satt typ och runkade vid pianot. inget jag kallar lektion!btw, efterskolan så var jag tvungen att kolla på lite ändrigar i lägenheten.. Asså vi var tvungna att göra på ett annat sätt i mitt rum.. Men innan jag kom dit var det ett jävla tjaffs, jag hnn bråka med min mamma & min brorsa. gosh!efter mycket om och men var jag med Fanny igen och tittade på 90210 som vi spelade in igår.
Är väldigt trött nu, och vill inte vara helt sänkt imorgon. Så vi hörs imorgon - Sofiapussar




Kommentarer
Postat av: Fannu

va i helvete är det för bild på mig? Vad tänkte du? Den var väl inte ny? har inte sätt förut?



älskar dig mera, du betyder allt!

2009-03-04 @ 15:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0