Torsdag kväll..

Ska snart hoppa in i duschen, men jag tänkte berätta lite om dagen först.
Klockan 8 stängdes dörren till lägenheten , Jag och min mamma ska åka bil till min skola. Jag hade lyx idag som fick skjuts. Vi hade först projekttid, dem timmarna gick mest åt att driva och snacka, det var skönt att slappa lite. Sedan var det dags för hemkunskap, men det var inte ngt bakande för mig inte. Vi fick 1 timme och 30 minuter på oss att göra en liten uppsats om vad vi har ätit dem senaste 5 dagarna. Yippie! Om man hade gjort den hemma i veckan så fick man baka våfflor. Orättvist.. Men jag & Fanny fick smaka iallafall, gulligt!

15.06 tog vi 545H hem till mig,Fanny och jag. Vi satte oss framför datorn och kollade runt lite. Sen tog vi tag i våra liv och pluggade no.Sexualkunskap, prov imorgon nämnligen. Det ska nog gå bra.
Nu ska jag titta på en dokumentär om Josef Fritzel, det ska bli spännande. Pussar


Los Angeles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0