S&S

Stinsen & Skola.. trevlig Torsdag med bästavän. Vi hade hemkunskap, vi lagade pizza. Men den var vidrig. Vi hade väldigt lång lunchrast kändes det som. vi roade oss som vanligt med alla brudar!

Efter skolan tog vi sällskap med Joakim och Douglas och Elias en bit, sedan gick vi hem till mig. Vi gjorde ingenting speciellt, Efter ett tag hämtade Rosie oss och vi åkte till Stinsen.Fanny skitunge köpte asfina jeans, en svart t-shirt , en foundation, hårfärg. Asfint! * avundsjuk *

Åt precis middag, har planer för kvällen, Ska slinga Daniels hår. Och sedan färga Fannys! :)roligt, hehe. Bäst att jag drar mot Daniel nu, PUSS


asfula bilder på mig, älskar dej bästo.

Kommentarer
Postat av: Fannu

jag älskar dig med!

men bilderna på mig var "hej kom och hjälp mig"

och bilden på händerna var väldigt udda, men som sakt vi är ju udda..

2009-03-05 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0