sämst

jag har verkligen varit sämst på att blogga senaste veckan.. Men jag ska skärpa mig. Jag börjar med att berätta att jag har idag haft en otroligt skön dag, började vid 10 och slutade 2. Jag hade 1 lektion, och sedan bowlade vi med klassen. Det var ju sjukt roligt. Jag var med Tova & Fanny, och spelade bredvid Aldin, Jesper, Robin & Philip. Alla var typ astaggade!

När jag och Fanny gått hem från Sigma, åt vi en macka och satte oss framför datorn.  Lyssnade på tyng musik och snackade lite skit. Efter maten så skjutsade vi hem F och åkte upp till Christina rubin och alla roliga. Dem gravida flickorna på 19 och 21 var liite tjockisar. söta! Jag och Bubba sysselsatte oss med att sjunga och äta lite godis, jättetrevligt.

klockan börjar bli mkt, och jag skulle verkligen behöva sova lite.. så jag skriver imorgon bitti innan skolan börjar.
Tar 9 bussen, Pussar

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0