katastrof..

omg, hur klantig får man vara?.. Jag lyckades ta sönder vår mixer! Jag skulle göra en smoothie som vanligt, och precis när jag lyfter på själva '' tilbringaren '' så rinner allting ut på undersidan, över den som man stoppar in sladden från.. ojojoj, det var smoothie på bänken också.. Det är inte bra om det kommer vatten eller ngt blött i maskinen, detta kallar jag misslyckat! Pappa kommer säkert dampa... oupps!

Jag har nu iallafall fått min goda smoothie, idag blev det med jordgubbar, banan, yoghurt och havregryn. Jättegott! Jag ska dricka upp den när jag pluggar, typ nu. PUSS

Så här såg det ut innan den gick sönder.. jumjum.

Haha, det är inte smoothie hela vägen upp, det ser bara ut så ;)

Kommentarer
Postat av: Vega

Ojdå! Vad hemskt. En gång råkade jag mixa en smoothie utan lock! Jag glömde locket?! Så allt smachade upp i taket.. Ajaj det var en katastrof!

Hoppas du mår bra?:)

Kram!

2009-03-31 @ 18:39:15
URL: http://makeupbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0