Ica Maxi

jag har precis varit och handlat mat, Jag var stressas imorse så jag glömde sätta in frukosten. Så allting blev förstört och mamma blev jättearg på mig. Så jag gick eftermycket om och med till Sigma och köpte nytt..
btw, min dag har jag spenderat i skolan och med Bästo. Vi gick hem lite tidigare pga en sak, Kollade på film och drack festis. Vi såg på Coyote ugly, den är alltid lika bra! Efter det så satt vi vid datorn ett tag och garvade asmkt, haha..
Vi var inne på bilddagboken och kolalde lite på bilder, oh nej, inga komentarer!..

Idag är det Andra avenyn, men tyvärr ingen träning till det. Det får bli på torsdag, imorgon efter skolan ska jag och Fanny nämnligen bowla med Kristina och Emma. Vi ska åka tåget till stan och träffa Kristina på hötorget, och åka till Odenplan där Emma och bowlinghallen väntar.  Det ska faktiskt bli roligt. Det blir mycket bowling den här veckan. Hade tänkt att ta mig en dusch innan TV tittandet börjar. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0