Hos Fanny..

.. god morgon, eller ska man kanske säga god eftermiddag.. För mig är det morgon. Jag har ätit makaroner till frukost och tittat på Patrik 1,5. Fanny står i duschen, och vi ska snart plugga till musik provet. Vilket jag inte har någon helst lust med. Men det är väldigt skönt att det inte är så länge kvar i skolan. Näst nästa vecka är det ju påsklov. På måndagen så åker jag och Fanny som sagt till Öregrund i 4 dagar. Det ska bli otroligt skönt!  På skärTorsdagen kommer vi hem, och då tycker mamma att jag ska åka till Åland, där resten av familjen är. Men det är vi inte överäns om.Så jag kommer göra allt för att slippa..

Imorgon är det måndag igen, och som alla andra måndagar så böjar vi 8.40 och slutar 15.25. det är veckans längsta dag. Efter så är det bara att plugga gärnet till musiken. Det är inte lätt ska jag tala om för er. klockan 8 är det  90210 på tv 400. Det ska bli roligt, det är ju det ända possitiva med måndagar. + att jag ska till pappa också.

haha, min dricka på väg till cypern.. Det är snart ett halv år sen.. saknar det grovt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0