Fredag, veckans bästa dag!

Gosh vad jag har längtat efter fredagen! äntligen är den här. Jag vaknade vid halv 8, har sminkat mig & plattat håret.
Ska äta lite frukost och oacka ner vanliga kläder,Vi har nämnligen Idrott första lektionen så det är idrottskläder på just nu!Det blir kanske jeans, eller inte..haha dem svarta är liksom förstora, pallar inte gå runt och dra upp dem hela tiden.
Idag ska jag och Fanny förbi Praoplatsen och intreviewa en tant där. ush vad trist! Måste ringa dit först kom jag på nu..!

Jag skulle ha lämnat in flyttkortet idag i skolan, men det har min äckliga syster slarvat bort. Så då måste jag vänta 1 vecka på ett nytt... Och jag får inget busskort från skolan om jag inte lämnar in det dära. Vilket jag behöver på Måndag!
Nu ska jag ta lite mascara som jag hade glömt, och sedan äta.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0