fortfarande Onsdag..

Håret är blött, jag har skurit mig på benet, Jag fryser, och det är massa funderingar och känslor runt en person..
inte så roligt.. Har varit ute med Fanny bästis, vi tog oss en promenad och snackade massa strunt. och skrattade mycket som vanligt! Vi var ute typ 2 timmar, men när jag kom hem så duschade jag på en gång. Nu sitter jag som en soffpotatis i datastolen.. som vanligt!
btw. Idag i skolan så fick vi besök av 6 poliser som jag berättade om. Det var faktiskt roligt, Vi blev indelade i grupper och sedan fick vi fråga dem saker om typ allt.
Efter skolan åkte jag med mamma och köpte målarfärg och sedan hjälpte jag henne att bära in lite flyttlådor. När jag var hemma igen så åt jag potatisbullar, och sen gick jag ut med Fanny som sagt .

är det kärlek?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0