fortfarande Fredag

tjatjatja och återigen tja!
Umgås med bästis fortfarande, väldigt mysigt. Vi har lyssnat på en massa musik, ätit middag och pratat mycket och mycket! Vi ska nog hitta på någonting roligt snart, tror jag! :)

I skolan så hade vi Idrott först, Bugg! haha, ohja det var kuligt. skit svårt, haha! sista lektionen var No - sexualkunskap. alltid kul ;) Vi gick 15 minuter tidigare för att vi skulle städa i C.Det sög, Sedan kom tova och hade tappat bort sina jävla skåpnycklar.. Så hjälpte jag henne, men hittade dem inte. så pallade jag inte leta mer, så hon fick fortsätta med Frida.! Vi tog sällskap hem med Joakim och Filip, och gick em till mig. Vi åt flingor och hade mys!Nu ska vi gå ut och hitta på ngt roligt . PUSS

Varför,varför har du förändrats till 1000 ? Du är inte samma gulliga tjej som alla gillade, Snälla bli som vanligt igen .. eller så håll dig borta från mig. Jag trivs inte med bitchar!.. "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0