FannyKarlsson här

Hej hej!
Det är fanny här.. Varför det är jag det kommer ni snart få veta om!

Idag var det plugg.. sofia kom hem till mig vid tjugo över åtta och vid kvart i nio gick vi till skolan ..direkt ner i idrotsshallen för att ha Bedminton, vi var faktist helgrymma och maryam gav oss MVG, det var bra!
sen var det Yoga?! Vet inte varför.. men det var det! Det var mindre roligt.. Sen var det hjärt och lug räddning och det var faktist rätt roligtr, vi hade rolig grupp så det var härligt!
Vi hade alltså en tema dag idag.. inge vidare men hälldre det en matte..no..so? aja skitsamma!

Sen kan jag berätta att Sofia har ju flyttat till en lägenhet med mamma nu! Det är kanon fint där! Trivs redan som hemma, hehe! Jajamensan så efter skolan åkte v ibuss hem dit och åt mellis,tittade på film, tjuvplingade på alla hus och skrattade som galningar, tog många kort som sofia säkert lägger in på bloggen senare.
Och sen åkte jag nyss hem alltså... så nu gör sofia spanska läxan och bad mig skriva i hennes blogg..

Sofia har inge internet för dom har inte fått årdning så långt i fina lägenheten ennu. på Fredag kommer det! då är hon back on track, så håll ut!! Det var det de!

Puss på er allihopa!
Sofia hälsar att hon saknar er (a)

/Fanny!


VÅRAN MAAAAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0